مدیریت امور مشتریان

وظایف :

  1. مدیریت قرارداد با مشتریان و پیمانکاران(تحریریه عقد قرارداد)
  2. پایش تعهدات قراردادهای جاری
  3. کاهش دوره پرداخت پیمانکاران

اهداف :

  1. افزایش رضایتمندی مشتریان و پیمانکاران

2.بهبود ارتباطات و مدیریت ارتباطات با مشتریان و پیمانکاران

  1. برگزاری کمیته های راهبری و جلسات فنی و کارشناسی
  2. شناسایی و بررسی نیازهای مشتریان و پیمانکاران

مدیریت توسعه کسب و کار

نام مدیر : پویا صمدی

وظایف :

  1. مذاکره و انعقاد قرارداد با شرکت های فعال در حوزه پرداخت از جمله پرداخت یارها، شرکت های هدایت تراکنش و زیر سوییچ.

2. مذاکره و انعقاد قراردادبافروشگاه های زنجیره ای، رستوران ها، مجتمع های خرید، داروخانه ها، بیمارستان ها و در نهایت کلیه صنوف پر تراکنش در حوزه پایانه فروش و درگاه پرداخت اینترنتی (IPG)

اهداف :

افزایش تراکنش های پایانه فروش و اینترنتی که به موجب آن تا 6 ماه آینده سایان کارت جزو 5 شرکت برتر این قسمت خواهد شد.

مدیریت مالی

نام مدیر : علی اکبر رضایی فرد

وظایف :

  • برنامه ریزی مالی: ایجاد یک برنامه جامع به منظور کنترل مخارج، درآمد ها و نیازهای مالی شرکت(کنترل منابع و مخارج)
  • سرمایه گذاری منابع شرکت در بخش ها و سازمان های مختلف که سود قابل اطمینانی دارد.
  • کسب و کنترل بودجه به منظور انجام فعالیت های متنوع و سرمایه گذاری های شرکت

اهداف :

  • حفظ و افزایش مالی و سود شرکت
  •  کنترل و محدود کردن هزینه ها و بررسی منابع مورد استفاده شرکت در زمان حال و آینده
  •  ارتقا دانش و به روز نگهداشتن اطلاعات پرسنل
  •  کنترل حساب های دریافتنی و پرداختنی شرکت و تطبیق حسابها
  •  پیگیری تامین منابع مالی بر اساس بودجه
  •  پیگیری پرونده های مالیاتی و بیمه ای و دریافت مفاصا حساب از مراکز مربوطه

مدیریت زیرساخت و شبکه

نام مدیر : امین شاطری

وظایف :

  • مطابقت عملیات اجرائی با اهداف استراتژیک سازمان.
  • پیاده سازی الزامات فنی و عملکردی شاپرک.
  • اجرای دستورالعمل های مصوب مربوطه.
  • نظارت بر قراردادهای خرید و پشتیبانی تجهیزات زیرساختی و شبکه و کاربران سازمان.
  • اظهار نظر های فنی جهت خریداری تجهیزات مرتبط با واحد.
  • پیاده سازی، اجراء و رعایت مباحث BCP/DRP مرتبط با واحد.
  • برنامه ریزی و ایجاد و راه اندازی شبکه های جدید مورد نیاز( نیازسنجی شبکه، راه کارهای پیاده سازی، پیگیری اجرا و…).
  • اصلاح و بازسازی زیرساخت و شبکه و ارائه پیشنهادات و راهکارهای فنی در خصوص بهبود عملکرد سیستم.
  • اجرای قواعد امنیتی الزام شده در سرویس های زیرساختی و کنترل فیزیکی به مناطق حساس تحت اختیار واحد مطابق با دستورالعمل ها، استانداردها و الزامات قانونی.
  • ایجاد ارتباط لازم جهت کاربران و شرکت های پیمانکار.
  • اجرای پیکربندی های امنیتی سرورها مطابق با استانداردهای الزامی.
  • مراقبت مستمر و نگهداری از شبکه های شرکت (ارائه سرویس شبکه کارا جهت کلیه کاربران).
  • ایجاد سرویسهای شبکه ای لازم (پست الکترونیک، FTP و …).
  • نظارت بر مدیریت کاربران اینترنت.
  • تهیه و بروزرسانی مستندات و اجرای آنها مطابق با الزامات شاپرک.
  • توزیع و مدیریت پهنای باند اینترنت و اجرای سیاست های کلان اینترنت.
  • پشتیبانی سخت افزار رایانه ای شرکت و تامین تجهیزات مورد نیاز واحد.
  • پشتیبان گیری منظم و تهیه چک لیست و بررسی نهائی پشتیبان های تهیه شده از سیستم های مرتبط با واحد.

اهداف :

  • تامین و توسعه زیرساخت شبکه جهت دستیابی به یک شبکه درون سازمانی و برون سازمانی پرسرعت با قابلیت دسترسی بالا و امن درراستای اهداف و چشم انداز شرکت.
  • فرهنگ سازی و آموزش و باز آموزی کاربران در استفاده از برخی سامانه ها و ابزارهای فناوری اطلاعات.
  • آماده سازی زیرساخت و شبکه استاندارد به گونه ای که علاوه بر تامین نیازهای فعلی سازمان، پاسخگوی نیازهای آتی در راستای توسعه آینده و بتبع آن افزایش سرویسها و سبد محصول (پرتفلیو) شرکت نیز باشد.

مدیریت حراست

نام مدیر : سید حسین قائمی

نام معاون : ناصر منصوری

وظایف :

  • حفظ سلامت جامعه اداری
  • کمک و همیاری به مدیر برای رسیدن به اهداف
  • پیشگیری از وقوع انواع تخلف ها و بروز انواع فساد در سیستم اداری
  • تعیین صلاحیت پرسنل برای احراز پست های مدیریتی و اداری
  • حفاظت از اطلاعات، اخبار، اسناد و مدارک طبقه بندی شده سازمان
  • کسب اطلاعات، اخبار سیاسی و اقتصادی و اجتماعی و … سازمان و انعکاس به موقع آن به مراجع ذیصلاح
  • کشف تخلفات صنفی، عمومی، فنی، اداری، مالی و …
  • ارائه مشاوره امنیتی و اطلاعاتی بخش های مختلف سازمان
  • حفاظت از تاسیسات و اماکن سازمان
  • شناسایی عوامل و عناصر نارضایتی در سازمان و پیش بینی و پیشگیری از تحرکات مخرب
  • نظارت بر تردد کارکنان و افراد در اماکن مختلف زیر مجموعه سازمان
  • بررسی صلاحیت پرسنلی که قصد خروج از کشور را دارند (اعم از ماموریت و یا سفر شخصی)
  • نظارت بر نحوه اجرای مناقصه ها و مزایده ها
  • کنترل و نظارت بر حضور و اشتغال اتباع خارجی در سازمان
  • پاسخ به استعلامات سایر ارگان های ذیصلاح بر اساس دستور العمل های مربوطه
  • شناسایی عناصر و اشخاص متعهد به سازمان و تلاش برای بقای آنها در سازمان و معرفی ایشان برای ارتقاء و احراز مشاغل حساس
  • نظارت بر نحوه اجرای قوانین و مقررات و دستور العمل های سازمان

اهداف :

  • کمک به پیشبر اهداف سازمان با اطلاع رسانی به موقع از وضعیت تشکیلات به مراجع مربوطه
  • کمک به سازمان برای حفاظت از اماکن و تجهیزات و اسناد کارکنان
  • حفاظت از پرسنل، احقاق حقوق کارکنان و ارباب رجوع

مدیریت بازرسی و پیگیری شکایات

نام مدیر : جناب آقای محمدرضا داوری

وظایف :

  • کسب اطمینان از رعایت قوانین و مقررات شرکت
  • رسیدگی به شکایات مردمی که تز طریق کانال های ارتباطی شرکت به این اداره اعلام می شود
  • پیشگیری از خطا و کشف تقلب
  • کنترل و ارزیابی کلیه عملیات در شبکه شرکت به منظور حصول اطمینان از صحت و دقت فعالیت ها
  • نظارت بر رعایت قوانین و مقررات، آیین نامه ها، الزاملت صنعت پرداخت الکترونیک و مفاد قراردادها

اهداف :

  • اثربخشی و کارایی عملیات
  • حفاظت از دارایی های شرکت
  • اجرای به موقع و موثر بازرسی ها به منظور کنترل ریسک های مرتبت، کاهش خطاهای انسانی و ایجاد اطمینان معقول از صحت عملکرد در عملیات شرکت

مدیریت امنیت اطلاعات

نام مدیر : جناب آقای علیرضا آقاخانی

وظایف :

  • تدوین و به روز رسانی مستندات
  • پایش و کنترل لحظه ای رخداد سرویس ها، تجهیزات و سرورهای سایان
  • تست آسیب پذیری و تست نفوذ به سرویس ها، تجهیزات و سرورهای سایان
  • نگهداری و بهینه سازی تجیهزات امنیت شبکه و آنتی ویروس
  • مدیریت کلید گذاری
  • ممیزی داخلی

اهداف :

  • شناسایی عدم انطباق­های الزامات شاپرک
  • شناسایی لحظه­ای حملات سایبری
  • امن سازی تمام سرورها و سرویس­های سایان
  • مدیریت کنترل دسترسی به شکل صحیص
  • به روز نگه داشتن تمام سرویس­های موجود در واحد امنیت

سرمایه‌های انسانی و پشتیبانی

نام مدیر : جناب آقای بهزاد نعمتی

وظایف :

  •  جذب، استخدام، آموزش و رفاه پرسنلی
  • پشتیبانی وخرید: سرویس دهی در چارچوب وظایف تعیین شده در سطح شرکت و تأمین تجهیزات وکالاهای درخواستی از طریق شناسایی پیمانکار، برگزاری مناقصات و نیز خرید مستقیم طبق قوانین و مقررات

اهداف :

  •  اصلاح مدل حقوق و دستمزد شرکت و باز بینی حقوق و مزایای پرسنل شرکت سایان کارت
  •  افزایش امکانات رفاهی و انگیزشی برای پرسنل شرکت سایان کارت
  •   بالابردن سطح دانش پرسنل از طریق  برگزاری دوره‌های آموزشی
  •   سرویس دهی مناسب به کلیه اعضای شرکت در حوزه خدمات پشتیبانی
  •   خرید اقلام، کالا وتجهیزات مناسب برای نوسازی، به روز رسانی وارتقای زیر ساخت‌های شرکت برای رسیدن به چشم اندازها در سند استراتژی
  •   تأمین کالا و تجهیزات مورد نیاز پرسنل برای ارائه بهترین سرویس ممکن در انجام امور محوله.