1. مراحل درخواست دستگاه کارتخوان چیست ؟

 

با مراجعه به نزدیکترین شعبه بانک قوامین و ارائه مدارک جهت ثبت درخواست و یا از طریق سایت شرکت سایان کارت به آدرسwww.sayancard.ir اقدام فرمایید.

 

  1. درصورتی که دارنده دستگاه کارتخوان از شرکت سایان کارت می باشم چگونه درخواست تغییر حساب بدهم؟

با مراجعه به نزدیکترین شعبه بانک قوامین و ارائه مدارک جهت ثبت درخواست و یا از طریق سایت شرکت سایان کارت به آدرسwww.sayancard.ir اقدام فرمایید

 

  1. از چه طریقی با شرکت سایان کارت ارتباط برقرار کنم ؟

 

ازطریق شماره تماس 23762376 و یا مراجعه به سایت شرکت سایان کارت به آدرسwww.sayancard.ir

 

  1. ازچه طریقی تراکنش های دستگاه کارتخوان خود را مشاهده کنم ؟

 

ازطریق منو گزارشات دستگاه کارتخوان و یا مراجعه به سایت شرکت سایان کارت به آدرسwww.sayancard.ir و دریافت ریز تراکنش ها از منوی پذیرندگان(از آقای آقاخانی استعلام گرفته شود)

 

 

  1. درصورتی که دارنده کارت هستم و تراکنش اشتباهی صورت پذیرفته جهت دسترسی به مشخصات پذیرنده شرکت سایان کارت چه کار کنم؟

با ارائه دستور از مراجع قضائی و انتظامی

 

6.سقف تراکنش خرید بر روی کارت‌های بانکی چه مبلغی است؟

 

با توجه الزامات بانک مرکزی، سقف تراکنش خرید روزانه برای هر کارت مبلغ 500.000.000 ریال است.

7.آیا برای تراکنش‌های انجام شده برروی کارتخوان مالیات محاسبه می‌شود؟

 

خیر، در حال حاضر بر روی تراکنش‌های دستگاه کارتخوان مالیاتی محاسبه نمی‌شود. سیستم کارتخوان به سیستم مالیاتی مرتبط نبوده و اطلاعات همه پذیرندگان محرمانه است.

8.تغییر روز مالی برای تراکنش‌های کارتخوان در چه ساعتی صورت میگیرد؟

 

بازه روز مالی تراکنشها از 23:45 روز قبل تا 23:45 روز جاری است، لذا تسویه حساب تراکنش‌هایی که در بازه‌ی 23:45 دقیقه روز جاری تا 23:45 دقیقه روز بعد باشند در روز مالی بعد انجام می‌گیرد.

 

 

9.تسویه حساب تراکنش‌های انجام شده در روزهای کاری و تعطیل در چه بازه‌ای انجام می‌شود؟

 

در روزهای کاری در بازه‌ی 4 تا 8 صبح و در روزهای تعطیل در بازه ی 16 الی 20 بعداز ظهر تسویه حساب‌ها ار سمت پایای بانک ها انجام می‌گیرد.

 

10.در مواقعی که پیامک مربوط به واریزی را دریافت نمی‌کنیم، برای حصول اطمینان از عدم واریزی مبالغ چه اقدام دیگری می‌توان انجام داد؟

 

بهتر است برای حصول اطمینان از عدم واریزی پرینت حساب بانکی خود را چک نمایید.

 

11.در صورت تغییر آدرس فروشگاه به چه صورت باید اطلاع رسانی کرد؟

ضمن تماس با شماره پشتیبانی 23762376-021 ، سریال کارتخوان ،آدرس دقیق ، شماره تلفن ثابت و کد پستی محل جدید را اعلام نموده تا کارشناس پشتیبان منطقه ظرف یک هفته کاری مراجعه نموده و اقدامات لازم جهت نصب و راه اندازی را انجام نمایند.

 

12.در صورت ثبت اشتباه و یا نیاز به تغییر اطلاعات فروشگاه مانند تلفن ، نام فروشگاه و… به چه صورت باید اعلام نمود؟

 

ضمن تماس با شماره پشتیبانی 23762376-021 ، سریال کارتخوان ،اطلاعات صحیح را اعلام نموده تا کارشناس پشتیبان منطقه ظرف 24 ساعت کاری مراجعه نمایند و اقدامات لازم جهت تغییر اطلاعات را انجام نمایند. اطلاعات اعلام شده ظرف 3 روز کاری بعد اصلاح خواهد شد.