پشتیبانی

واحد امداد مشتریان شرکت پرداخت الکترونیک سایان کارت به منظور اطلاع‌رسانی و پاسخگویی به سوالات و مشکلات مشتریان (شامل: شعبه، دارندگان کارت، پذیرندگان POS، کارگزاران) در خصوص خدمات ارائه شده مربوط به پرداخت الکترونیک، کارت‌های بانکی، پایانه‌های فروش، پرداخت اینترنتی و امور پذیرندگان با بهره‌گیری از کارشناسان مجرب و با استفاده از فناوری‌های نوین مخابراتی و کامپیوتری در خدمت مشتریان می‌باشد.

سامانه ارتباط با کارشناسان

در این بخش مشتریان می‌توانند از طریق ارتباط با کارشناسان، مشکلات و پرسش‌های خود را اعلام و پاسخ‌های لازم را دریافت نمایند. کارشناسان این واحد از شنبه تا پنج شنبه به صورت ۲۴ ساعته و روزهای جمعه و تعطیلات رسمی از ساعت ۱۰ الی ۲۴ آماده پاسخگویی به مشتریان می‌باشند.

شماره تماس امداد مشتریان 23762376

سامانه پیام کوتاه (شبانه روزی)

سامانه مذکور همه روزه حتی جمعه‌ها و تعطیلات رسمی به منظور دریافت پیام کوتاه و ذخیره، در سیستم راه اندازی گردیده است. این پیام در طول روز در فاصله‌های زمانی یک ساعت، بازخوانی و ضمن ارسال برای واحد ذیربط یا پاسخگویی آنی‌، کدپیگیری نیز برای متقاضی ارسال می‌گردد.

شماره پیام کوتاه امداد مشتریان 10002376

سامانه ضبط پیام‌های تلفنی

سیستم ضبط مکالمه شبانه روزی، همه روزه گیرنده نظرات و درخواست‌های مشتریان محترم می‌باشد. این سیستم پاسخگوی آن دسته از عزیزانی است که به علت تراکم ارتباط با شماره 23762376 امکان مذاکره با اپراتور را نداشته‌اند، این مکالمات در طول روز در مقاطع یک ساعته شنیده شده و درخواست‌ها به اطلاع واحدهای ذیربط می‌رسد.

شماره ضبط پیام تلفنی امداد مشتریان 23762376

سامانه دورنگار (فکس)

جهت دریافت هرگونه درخواست، پیشنهاد، انتقاد از سوی مشتریان محترم می‌باشد.

شماره دورنگار 23762007

سامانه اینترنتی

جهت دریافت هرگونه درخواست، پیشنهاد، انتقاد از سوی مشتریان محترم می‌باشد.